donderdag 4 april 2013

DIY Tie bleach

Gave trend en dus is het tijd voor een DIY project. Voor precieze instructies verwijs ik je liever naar alle blogs die er al zijn want die kunnen het prima uitleggen. Ik heb gebruik gemaakt van: instructables.com. Zoek op “tie bleach” en je kunt aan de slag. Voor een oude Primark jeans heb ik deze instructie gebruikt, maar voor mijn VeroModa jeanslegging wilde ik los uit de pols proberen met een plantenspuit harde stralen en spetters uit te bleken. Dat laatste is finaal mislukt! Het enige effect was dat de bleek het elastiek op de bewerkte plekken heeft opgelost... Dus nóg ergere slobberbillen!
Maar met de broek die je hieronder ziet ben ik nu buitengewoon in mijn nopjes. Simpel hemdje en lompe laarzen of juist op chique met een jasje en nette platjes. Ik kan niet wachten tot hij uit de was is.

Vera, jij kunt dit ook!

ps: Ik kom er net achter dat "jeanslegging"  in de autocorrect staat. Modebewuste talenknobbel die daar achter heeft gezeten haha.
pps: Ik vind DIY een stomme afkorting. Daar ga ik iets anders op verzinnen. 



1 opmerking:

Unknown zei

Beste Vera of Jeanine, één van jullie gesproken tijdens een etentje in Milaan, sorry, naam vergeten, maar niet het blog. Jij vriendin van Margot (of Margriet?), wij uitgenodigd door Amaro vanwege die andere Margriet, het tijdschrift.
wil even laten weten dat ik ontzettend geniet van jullie blog, humor ook! Heb al veel mensen erop geattendeerd. Succes met jullie project, ik ga je volgen, maar nog niet meedoen.... Intussen blog ik zelf verder in een poging mijn dertienjarige dochter en haar vriendinnen aan het doe het zelven te krijgen, en hoop ik dat ze niet langer IEIEK! roepen bij tweedehands kleding. Hartelijke groet, Winja (www.studiomooigemaakt.blogspot.com)